Германскиот пазар на автомобили во август забележа вистински пресврт: електричните возила зазедоа дури 30,6% удел, што е скок од една третина во однос на лани. Батериските електрични модели (BEV) држат 19%, а приклучните хибриди (PHEV) уште 11,6%, додека вкупната продажба достигна над 207 илјади возила, зголемување од 5% на годишно ниво.

На врвот на табелата повторно е Volkswagen ID.3, кој три месеци по ред ја брани лидерската позиција со 2.350 продадени примероци. Зад него следат VW ID.4/ID.5 и Škoda Elroq, додека Mercedes CLA со изненадувачки скок од десеткратен раст за првпат тропа на вратите на „топ 20“.
Иако бројките изгледаат охрабрувачки, експертите потсетуваат дека растот е делумно „козметички“. По наглото укинување на државните субвенции кон крајот на 2023 година, пазарот минатата година се наоѓаше во шок. Денешните 17,9% удел на BEV, всушност, се малку пониски отколку во 2023. Единствената светла точка е порастот на PHEV моделите и појавата на нова генерација поевтини електрични автомобили кои ја прават технологијата подостапна.
Во „малиот ранг“ рекорди поставија Leapmotor T03 и Citroën e-C3, а на сцената дебитира и турскиот бренд Togg со првите тест возила. Се чини дека германскиот купувач конечно добива поширок избор – но дали тоа ќе биде доволно за електричната револуција да добие вистинско темпо, останува да се види.
Извор: Cleantechnica.com